preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

PRAVILNICI

Informacije
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
INFORMATIVNI DAN
Autor: Sandra Poljak, 30. 11. 2009.

Inicijativnost djelatnika naše škole došla je do izražaja kvalitetnim radnim osmišljavanjem nenastavnih radnih dana. Tri dana u godini rezervirali smo samo za stručno usavršavanje učitelja na nivou škole. Te dane smo osmislili i kao informativne dane za neposrednu suradnju svih učitelja škole i roditelja.


Tako smo 19. listopada 2009. u dopodnevnoj smjeni održali stručno vijeće učitelja razredne nastave, a u poslijepodnevnoj je smjeni održano zajedničko stručno vijeće učitelja predmetne nastave. Predavanja je vodila naša pedagoginja Nada Balog, a poslije toga su učitelji u manjim skupinama sudjelovali u radionicama.

Poslije stručnih vijeća učitelji se nisu razišli kućama. Svjesni da je kvaliteta suradnje nastavnika s roditeljima jedan od uvjeta uspješnosti u učenju, vrijeme poslije stručnih vijeća iskorišteno je za suradnju s roditeljima. Zainteresiranim roditeljima je omogućen razgovor, osim s razrednikom, i sa svakim članom razrednog vijeća tj. sa svim učiteljima svoga djeteta.

Roditelji su učitelje upoznavali sa specifičnostima u rastu i razvoju svoga djeteta, njegovim navikama učenja, zanimao ih je uspjeh i odnos prema radu njihove djece u pojedinim nastavnim predmetima. Tražili su sugestije i savjete kako mogu pomoći svom djetetu u svladavanju sadržaja pojedinog predmeta i ispraviti negativnu ocjenu. Učitelji su susretljivo odgovarali na sva pitanja roditelja i iznosili svoja viđenja situacije, sugestije i preporuke.

Taj dan u periodu od 16 do 18 sati u školi je obavljeno 187 susreta i razmijenjeno toliko informacija. To govori o zainteresiranosti i potrebi roditelja da neposredno, upoznaju i razgovaraju sa svakim učiteljem svoga djeteta.

Roditelji su se vrlo pohvalno izražavali o ovoj ideji i njenoj realizaciji. Zadovoljno su pogledali i izložbu učeničkih projekata ostvarenih na projektnom danu. Njihov odaziv premašio je naša očekivanja te model preporučujemo i ostalim školama.
Učitelji također uočavaju dobit od ovih razgovora. Pomogli su im prvenstveno bolje upoznati pojedino dijete i njegove navike. Svi su zadovoljni načinom na koji su komunicirali.

 

 


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju