preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
eTwinning škola

PROJEKTI

  

Upute za roditelje i učenike


 

     

         ŠKOLSKI JELOVNIK

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

TIJEKOM OVE NOVONASTALE SITUACIJE,

MATERIJALE VAM SVAKI DAN

 PRIPREMA VAŠA STRUČNA SLUŽBA!heart

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

KORISNO

           

Kalendar
« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

INFORMACIJE

 

PRAVILNICI

Korisno i zanimljivo roditeljima i učenicima

                                                                                          

Sanela Mandić Vidaković, stručni suradnik pedagog

ponedjeljak, srijeda, petak – 8.00 – 14.00

utorak, četvrtak– 13.00 – 19.00

kontak telefon 031 615-416, 091 4133 743

telefon i mobitel dostupni u radnom vremenu

 

 

 

Područja rada školske pedagoginje
Upoznajte našu novu pedagoginju
Andrea Dubaić Begić / datum: 3. 5. 2021. 08:21

Svoj posao obavljam s ljubavlju

Ukoliko trebate savjet, podršku, uputu ili savjetodavni razgovor od prosinca 2020. možete se obratiti novoj stručnoj suradnici – našoj pedagoginji Josipi. Josipa mijenja pedagoginju Sanelu. Zamolili smo ju za kratak susret tijekom održavanja novinarske skupine kako bismo ju predstavili učenicima, roditeljima i učiteljima.

Možete li se predstaviti učenicima naše škole i reći nešto ukratko o sebi.

Moje ime je Josipa Ćurković Sekula, imam 27 godina, po struci sam magistra edukacije hrvatskog jezika i književnosti i magistra pedagogije. Živim u Našicama i udana sam.

Prošlo je nekoliko mjeseci od kada radite u našoj školi. Kakvi su Vaši dojmovi?

Mogu reći da mi je olakšavajuća okolnost jer sam ja pohađala ovu osnovnu školu, pa mi je iz perspektive učenika sve bilo poznato; međutim, iz perspektive stručnog suradnika ti je nešto potpuno drugačije,novo i zaista teže, ali opet s druge strane zanimljivo i radim to sve s ljubavlju.

Kako izgleda jedan dan u životu pedagoga u osnovnoj školi?

Svaki dan je drugačiji, škola je živi organizam i jednostavno se nikada ne zna što će se dogoditi koji dan s učenicima, učiteljima, roditeljima ili drugim djelatnicima, ali ono što mogu reći sa sigurnošću zapravo je da za svaki dan imam nešto isplanirano i dogovoreno, ali jako je puno spontanih i neplaniranih situacija na dnevnoj razini.

Što najviše volite u svom poslu?

Najviše u svom poslu volim rad s djecom, bilo to individualno ili skupno. Raduje me bilo kakav oblik rada s učenicima.

Koji su izazovi u vašem poslu?

Kao najveći izazov u svom poslu istaknula bih suradnju sa svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa: s učenicima, učiteljima i roditeljima. Svaka je osoba drugačija i zahtijeva što primjereniji način suradnje kako bi taj odnos bio kvalitetan, učinkovit i primjeren. To je ponekad zaista teško – u toj suradnji potrebno je puno razumijevanja, strpljenja, uvažavanja i kompromisa.

Kako ste se odlučili za posao pegagoga?

Tako što to nije bio moj prvi izbor. To je jedna zanimljiva priča, moja je želja bila upisati psihologiju, ali sam na državnoj maturi bila prva ispod crte. Druga želja bila mi je hrvatski i pedagogija kao zamjena za psihologiju i rad s djecom. Sada shvaćam da pedagogija i psihologija nisu toliko slične kao što sam ja u početku mislila, ali ne žalim ni malo. Ovo moje zanimanje je bila dobra odluka i sudbina, na kraju krajeva.

Možete li nam ispričati neku zgodu iz svojeg školovanja?

Učiteljica Marina Mihalj, moja učiteljica od prvoga do četvrtog razreda, i dan danas me zadirkuje zbog moje izjave. Na početku prvoga razreda, kada smo prvi dan došli u školu i upoznavali se, ona je pitala svakoga od nas što volimo. Ja sam odgovorila kao iz topa: „Prasetinu!“Od tada me pamti po toj izjavi.

Sjećam se i kada smo u 8.razredu pokušali markirati sa sata matematike koju nam je predavala naša razrednica Ljerka Vešligaj. Išuljali smo se iz škole i jako polako hodali u smjeru sportske dvorane, osvrtali smo se cijelo vrijeme ide li razrednica za nama. Nismo izašli ni iz kruga školskih igrališta, a ona nas je stigla. Vratili smo se poraženi u školsku zgradu i više nismo pokušavali ništa slično jer smo vidjeli da nema smisla.

Što biste poručili učenicima i učiteljima naše škole?

Učenicima bih poručila da budu pristojni i da se lijepo ponašaju, da budu vrijedni i da uče jer se učenje uvijek pokaže korisnim u životu, ali isto tako neka uživaju u ovim školskimdanima, da ne žale kasnije što nisu iskoristili ovo vrijeme. Učiteljima bih poručila da i dalje ostvaruju jako dobar odnos s djecom. Mislim da se svi jako dobro snalaze u ovoj situaciji.

I za kraj nekoliko brzopoteznih pitanja:

Kakvu glazbu volite slušati?

Sve vrste glazbe volim.

Kako provodite slobodno vrijeme?

Gledajući serije, u šetnji i vožnji biciklom, često u slobodno vrijeme čistim.

Najdraži film?

Zorro.

Najdraža knjiga?

Stranac, Harlan Coben

Naj hrana?

Lazanje.

Naj sport?

Nisam sportski tip (smijeh)…

Intervju su vodili mali novinari iz 6.b razreda


[OPŠIRNIJE]



Intervju s pedagoginjom Sanelom Mandić Vidaković
Andrea Dubaić Begić / datum: 3. 5. 2021. 12:11

Svaki školski dan novi je izazov

Početkom drugoga polugodišta razgovarali smo našom novom školskom pedagoginjom Sanelom Mandić Vidaković o privatnim i školskim temama. Pedagoginja Sanela, i sama nekad u osnovnoj školi novinarka, predstavila nam se, otkrila zanimljivosti iz svoga djetinjstva i podijelila s nama male tajne školskoga života.
Kako se postaje školski pedagog?

   -Pedagogija se može studirati jednopredmetno, npr. u Zagrebu ili u Rijeci, dok u Osijeku, gdje sam ja studirala, mora biti u kombinaciji s još nekim predmetom. Ja sam izabrala filozofiju u kombinaciji s pedagogijom, a mogla sam birati između povijesti, hrvatskog jezika i filozofije. Nakon pet godina studija slijedi godinu dana stručnog osposobljavanja u nekoj školi, polažete stručni ispit i onda ste službeno pedagog.
Kada ste odlučili da želite postati pedagoginja?

   -Oduvijek sam htjela završiti neko zanimanje vezano za školu i rad s djecom. Tako sam i odlučila nakon srednje škole, upisala sam pedagogiju i drugi smjer  filozofiju. To znači da mogu raditi u školi kao nastavnica.  Kad sam bila mala, često sam govorila da ću biti liječnica, onda se to negdje izgubilo. Tijekom školovanja razmišljala sam i o zanimanju dizajnera, ali prevagnula je ljubav prema školi i prema djeci.

Što sve obuhvaća vaše zanimanje? Opišite nam čime se sve bavite tijekom svog radnog vremena?
   -Bavim se neposrednim radom s učiteljima i učenicima, ostvarujem suradnju između učitelja i ravnatelja, sudjelujem u organizaciji različitih događanja u školi. Pedagog je, u biti, koordinator između svih. Vođenja pedagoške dokumentacije, razgovori i savjetovanja među učenicima i učiteljima, rješavanja problema kada iskrsnu, upisi učenika u školu, pisanje kurikuluma, školskog plana i programa, planiranje s učiteljima, stručno usavršavanje… Svaki dan je drugačiji, svaki dan se nešto novo događa, najčešće su to neka događanja  u školi koja su predviđena za taj dan ili tjedan, radionica u razrednom odjelu ili učenici dolaze na razgovor.

Koji su izazovi u svakodnevnom školskom životu?

   -Meni je izazov svaki novi školski dan. Koliko god se pripremala, uvijek se nešto neplanirano i neočekivano dogodi. Ali mislim da je to uobičajeno kada radiš u školi koju pohađa jako puno djece i u kojoj radi velik broj djelatnika. Ne može ni jedan dan biti isti. Mislim da je to čar zanimanja pedagoga.

Kakav je osjećaj raditi s djecom?

   -Znači mi puno kad dođe učenik kojemu mogu pomoći savjetom ili mogućim rješenjem problema. Djeca su najiskrenija bića, volim raditi s djecom i najsretnija sam kad iz mog ureda izlaze s osmijehom.

Imate li misao vodilju ili cilj koji si postavljate u radu/svakodnevnom životu?

   -Kada mi je teško, uvijek se sjetim zašto sam izabrala ovo zanimanje  i onda mi je lakše. Nastojim svaki dan biti što bolja u svome poslu i trudim se biti kvalitetnija osoba.
Jeste li prije radili u nekim drugim školama ?
   -Radila sam u srednjoj školi u Našicama, bila sam na stručnom osposobljavanju, nakon toga ostala sam na zamjeni dok je pedagoginja bila na bolovanju. I onda sam igrom slučaja počela raditi kao nestručna zamjena i predavala geografiju koju nisam završila.  Tada sam doslovno svaki dan morala navečer sjediti i učiti geografiju da bih se mogla pripremiti za sljedeći dan.

Imate li hobije? Kako volite provoditi slobodno vrijeme ?

   -Nemam neki klasični hobi, ali volim provoditi vrijeme čitajući knjige i gledajući filmove. I volim jako putovati…

Možete li izdvojiti neku školsku zgodu ili nezgodu kada ste vi bili učenica?

   -U petom razredu, trčala sam hodnikom i pala nasred školskog hola, ispred grupice starijih učenika, osmaša, koji su se smijali. Kasnije su me zadirkivali. Da stvar bude gora, među njima je bila i moja simpatija. Dodatna bruka! Pa evo jedan savjet, nemojte trčati hodnicima!

Imate li savjet za naše učenike?

   -Ja bih voljela da se svi učenici nekada stave na mjesto učitelja i da pokušaju bar jedan dan razmišljati kako je to predavati u razredu, mislim da bi neki tada promijenili svoje ponašanje. Pokušajmo razumjeti jedni druge. Poruka za sve nas je strpljivo i hrabro u novo školsko polugodište!

Lea Makaj, 8.a


[OPŠIRNIJE]



MJESEC BORBE PROTIV OVISNOSTI
Andrea Dubaić Begić / datum: 14. 12. 2020. 09:34

Mjesec borbe protiv ovisnosti obilježava se od 15. studenog do 15. prosinca. Ovisnost može biti psihološka i fiziološka, a odnosi se na neprilagođeno ponašanje vezano uz uporabu ilegalnih droga, pušenje, kockanje, ovisnost o internetu, koje dovodi do oštećenja organizma ili subjektivnih problema.

U okviru obilježavanja Mjeseca borbe protiv ovisnosti složen je edukativni paket pod nazivom ,,Putokaz za uspješno savladavanje izazova odrastanja" koji se sastoji od materijala za učitelje/nastavnike, učenike i roditelje.

Preventivne aktivnosti u okviru radnog materijala, koje se nalaze u prilogu, imaju za cilj potaknuti učenike na kritičko promišljanje o rizičnim oblicima ponašanja u domeni ovisnosti, unaprijediti njihove  socijalno-emocionalne kompetencije te doprinijeti lakšem savladavanju izazova adolescencije kao i razvoju zdravog i odgovornog ponašanja. 

 

Sanela Mandić Vidaković, pedagoginja


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju