preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
eTwinning škola

PROJEKTI

  

Upute za roditelje i učenike


 

     

         ŠKOLSKI JELOVNIK

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

TIJEKOM OVE NOVONASTALE SITUACIJE,

MATERIJALE VAM SVAKI DAN

 PRIPREMA VAŠA STRUČNA SLUŽBA!heart

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

KORISNO

           

Kalendar
« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

INFORMACIJE

 

PRAVILNICI

vijesti
E- Twinning projekt
Ksenija Orešković / datum: 28. 11. 2021. 18:11

Cilj projekta: 

Razvijanje interesa za nacionalne tradicije i običaje, međukulturnu komunikaciju. Razvijanje socijalnih vještina,  jačanje suradnje između različitih škola te razmjena iskustava i  ideja korištenjem različitih informacijsko komunikacijskih tehnologija. 

Voditeljice projekta u našoj školi su Leopoldina Vitković i  Ksenija Orešković

Projekt se provodi od studenog 2021. do veljače 2022. 

 

Aktivnosti projekta:

STUDENI- Upoznavanje partnera i dogovor o tijeku projekta
PROSINAC-Pratiti i bilježiti vremenske prilike, izraditi božićnu čestitku koristeći različite likovne tehnike (kolaž, tempera, akvarel, papir plastika, ... Izrađenu čestitku poslati projektnom partneru na tradicionalan način koristeći usluge pošte kako bi se osvijestila potreba izrade i pisanja čestitke.
Istražiti kakvi su božićni običaji u zavičaju u kojem živimo te dokumentirati kroz video ili audio uradak. Pjevati tradicionalnu božićnu pjesmu svog zavičaja
Ukrasiti učionicu božićnom jelkom ručno rađenim božićnim ukrasima
Darovati nepoznatog prijatelja božićnim poklonom
SIJEČANJ- Izložiti dobivene čestitke i razgovarati o
Zimskim proslavama i običajima - Usporedba kulturnih razlika.
Praćenje vremenskih prilika izrada kalendara zime, pisanje zajedničke priče
VELJAČA- Zimske igre i zabava
Videokonferencija - stvarajmo zajedno
Karnevalski običaji- Karnevalske zagonetke -predstavi svoj kostim
evaluacija projekta

 

U prilogu su aktivnosti provedbe projekta

 


[OPŠIRNIJE]



4. listopada – Svjetski dan zaštite životinja
Andrea Dubaić Begić / datum: 11. 11. 2021. 11:07

Povodom Svjetskog dana zaštite životinja, učenicima 1.c razreda je učiteljica pročitala slikovnicu  Tri nestašna mačića. Analizirali smo sadržaj i ilustracije te smo zaključili kako se o ljubimcima trebamo svakodnevno brinuti.

Potom smo razgovarali o ugroženim životinjama i da nas ovaj dan podsjeća da trebamo štititi ne samo životinje koje su zakonom zaštićene nego sve životinje koje žive u našoj blizini.

Učenici su iznosili vlastite prijedloge kako mogu pomoći životinjama, a prva zajednička akcija će biti nakon Dana kruha i zahvalnosti za plodove zemlje kada ćemo prikupljenim plodovima počastiti životinje u Poučnom parku Bizik u Našičkom Markovcu.

Djeca su od kolaža izradila svoju najdražu životinju i rad su ukrasili početnim slovom odabrane životinje.

Marina Mihalj,učiteljica


[OPŠIRNIJE]



Čitanje po izboru
Andrea Dubaić Begić / datum: 11. 11. 2021. 11:06

Mjesec hrvatske knjige 2021. smo obilježili i u našem razredu. Učenici su donijeli iz svoje kućne knjižnice omiljenu knjigu i predstavili je razredu.

Čitanje smo povezali s igrom. Kako bi nam sat tjelesne i zdravstvene kulture bio malo neobičniji, vježbali smo s novim rekvizitom-knjigama. Hodali smo poput manekena s knjigom na glavi, nosili smo je u lijevoj i desnoj ruci hodajući po niskoj klupi, brzo hodali s knjigom između koljena ne dopuštajući joj ispasti jer se knjige moraju čuvati.

Bilo je jako vedro i zabavno. Na kraju naše avanture u dvorani, uveli smo u naš raspored novu aktivnost: PUSTI SVE I ČITAJ! Odmorili smo se od vježbanja u položaju kako najčešće volimo čitati bajke, slikovnice, slikopriče-na strunjači, pilates lopti, stolici, klupi,… i svi smo čitali.

Vrativši se u razred, učenici su ilustrirali naslovnu stranicu omiljene knjige. Izložba naših fotografija aktivnosti i likovnih radova je dostupna na sljedećoj adresi:

 

https://padlet.com/marina_mmarina_mihalj/j8qkbajnc4xappv2

 

Marina Mihalj, učiteljica


[OPŠIRNIJE]



Učenici 1.c razreda imali su priliku upoznati se s bajkom i doživjeti je na bajkovit način
Andrea Dubaić Begić / datum: 5. 11. 2021. 08:48

Braća Grimm: Crvenkapica, književni tekst za cjelovito čitanje

Timskim radom knjižničarke i učiteljice, djeca su ovo svjetski poznato djelo spoznala na zanimljiv i dinamičan način. Odigravši igru asocijacija po timovima i otkrivši ključni pojam, slijedilo je upoznavanje s autorima djela i s djelom. Učiteljice su sadržaj i tijek radnje  prezentirale odjevene u glavne likove, mimikom, gestom i glumom dok su djeca u pozadini slušala i audio izvedbu bajke.

Nakon toga je uslijedilo niz aktivnosti: analiza djela uz korištenje digitalnih alata i rad s pametnom pločom, prepričavanje najzanimljivijih dijelova bajke na pripovjedačkoj stolici, dramatizacija bajke u kostimima glavnih likova i za kraj izrada finalnog proizvoda.

Finalni proizvod je bio osmisliti likovno rješenje za znak kojim bi upozoravali kako ne treba prilaziti, razgovarati ili uzimati što od nepoznatih osoba.

Veći dio sadržaja može se vidjeti prelistavajući našu knjigu. Želja nam je da i vi, poštovani čitatelji, osjetite dio naše ugodne i „rastuće“ atmosfere uz riječi iz prekrasne bajke koje nam u našim djetinjstvima pomažu rasti.

Marina Mihalj, učiteljica i Andrea Dubaić Begić, knjižničarka 


[OPŠIRNIJE]



U društvu je sve još zabavnije i ljepše!
Andrea Dubaić Begić / datum: 27. 10. 2021. 16:05

U društvu je sve još zabavnije i ljepše!

Vođeni tom mišlju, odlučili smo napraviti prijatelja od drveta. Ukrasili smo ga crtajući različite vrste crta, flomasterom, u  osnovnim bojama. Nadjenuli smo mu ime Skočko Očko.

Odmah smo zajedničkim snagama krenuli u globalno čitanje.  Uspjeli smo! Bilo nam je jako lijepo.

Pogledajte i poslušajte!

Skočko Očko

Veselimo se daljnjem druženju!

Učenici 1.c razreda i učiteljica Marina Mihalj


[OPŠIRNIJE]



E- Twinning projekt -„Čarobna jesen u mom kraju “
Ksenija Orešković / datum: 5. 10. 2021. 14:04

Cilj projekta:

Razvijanje vještina istraživanja i promatranja promjena u prirodi.  Razvijati navike pravilne i zdrave prehrane.  

Voditeljice projekta u našoj školi su Leopoldina Vitković i  Ksenija Orešković

Projekt se provodi od rujna do studenog 2021.

 

Aktivnosti projekta:

RUJAN - Predstavljanje partnera u jesenskom okruženju. Promatranje promjena vremena, izrađivanje jesenskog kalendara i prikazivanje rezultata Obilježit ćemo dolazak jeseni (izlet, priredba, boravak u prirodi itd.). Izradit ćemo gospodina ili gospođu Jesenku od jesenskih plodova.

LISTOPAD- Izložba jesenskih plodova i izrada kartica s jesenskim plodovima na materinjem jeziku i engleskom jeziku Organiziranje jesenske modne revije (Odjeća ukrašena šarenim lišćem ili jesenskim plodovima npr. jesenski šešir) Sudjelovanje u nacionalnim jesenskim događanjima i običajima ( Dan kruha, Dan zahvalnosti za plodove zemlje, organiziranje školskog jesenskog sajma ...)
16. 10. Svjetski dan hrane
20.10. Dan jabuka
31.10. Halloween izrezivati bundeve i zasladiti se jelima od bundeve

STUDENI: obilježavanje Svjetskog dana izumitelja, Međunarodnog dana tolerancije, Međunarodnog dana prava djeteta. Odabrati kišni dan skakutati po lokvama , plesati na kiši pod kišobranom. Evaluacija projekta.

 

U prilogu su materijali provedbe projekta


[OPŠIRNIJE]



E- Twinning projekt - Uz čitanje riječi rastu 2/Words grow by reading 2
Ksenija Orešković / datum: 5. 10. 2021. 13:46

 

O projektu

Približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Kroz naviku čitanja i promišljanja različitih vrsta književnih dijela utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika, poticati radost čitanja, uvoditi u čitanje, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga i time utjecati na izgrađivanje svestrane stvaralačke osobe razvijenih sposobnosti čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela, razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena.

CILJEVI

Projektnim aktivnostima poticati radost čitanja, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za čitanje knjiga, osnaživati kritičko mišljenje o pročitanom, prikazati projektne aktivnosti kroz uporabu IKT-a. Poticati druge učenike škole, lokalnu zajednicu i širu javnost na razvijanje kulture provođenja slobodnog vremena. Osnažiti ulogu čitanja u razvoju jezičnih, komunikacijskih i stvaralačkih kompetencija potrebnih za izazove suvremenog društva.
 

Voditeljice projekta u našoj školi su Marina Mihalj, Andrea Dubaić Begić i Ksenija Orešković

Projekt se provodi cijelu školsku godinu 2021./2022.

 


[OPŠIRNIJE]



Posjet - Farmica
Ksenija Orešković / datum: 16. 6. 2021. 07:46

Učenici su u sklopu eTwinning projekta „Moj kućni ljubimac 2“ pod mentorstvom učiteljice Ksenije Orešković, učiteljice  Leopoldine Vitković i knjižničarke Andree Dubaić - Begić posjetili Farmicu.

Na farmici nas je ugostila predsjednica udruge Farmica Ivana Varkonji.

Učenici su donirali Farmici hranu za pse.


[OPŠIRNIJE]



Štedi, štedi jer energija puno vrijedi
Ksenija Orešković / datum: 27. 5. 2021. 12:18

Radove učenika 2.c - Nole, Marka, Petra, Mateja i Filipa poslali smo na natječaj - Udruga Lijepa Naša - Štedi, štedi jer energija puno vrijedi ! smiley

učiteljica Ksenija Orešković


[OPŠIRNIJE]



Čuvamo svoj okoliš
Ksenija Orešković / datum: 10. 5. 2021. 15:03

Na nastavi Prirode i društva odradili smo radionicu NIJE TEŠKO ŠTO SE MORA - RECIKLIRANJE JE SUPER FORA. Slikovnice za rad u razredu dobili smpo od naših kumova Nexe d.d.

PID OŠ A.2.1. objašnjava važnost organiziranja/razvrstavanja otpadnih tvari u okolišu, razlikuje otpad i smeće te razvrstava otpad

PID OŠ B.2.1. brine se za okružje u kojemu živi i boravi

PID OŠ B.2.1. razdvaja otpad i smeće, razvrstava otpad

PID OŠ B.2.1. prepoznaje zvučno i svjetlosno onečišćenje okoliša

PID OŠ C.2.2. preuzima odgovornost za svoje ponašanje

PID OŠ A.B.C.D.2.1. donosi jednostavne zaključke

PID OŠ A.B.C.D.2.1. opaža i opisuje svijet oko sebe služeći se svojim osjetilima i mjerenjima

PID OŠ A.B.C.D.2.1. postavlja pitanja o prirodnim i društvenim pojavama

učiteljica Ksenija Orešković


[OPŠIRNIJE]



Dan planeta Zemlje
Ksenija Orešković / datum: 22. 4. 2021. 08:14

Iako u izolaciji učenici 2.c razreda i učiteljica obilježili su Dan planeta Zemlje.

Poruka ljudima cijelog svijeta čuvajte prirodu našeg planeta. Ne zagađujte šume i polja. Čuvajte rijeke i mora. Sadite cvijeće i drveće, jer čista priroda je zdravlje i život.

učiteljica Ksenija Orešković


[OPŠIRNIJE]



Humanitarna pomoć obitelji iz Petrinje
Ksenija Orešković / datum: 30. 3. 2021. 10:09

Bliži nam se Uskrs najveći kršćanski blagdan, učenici 2.c razreda Osnovne škole Dore Pejačević i njihova učiteljica Ksenija Orešković organizirali su humanitarnu akciju za obitelj iz Petrinje. Uz pomoć i podršku roditelja prikupili smo donaciju hvale vrijednu, iznenadili i uljepšali obitelji Radić Uskrs.

Uz sve epidemiološke mjere donacija je uručena obitelji. Veliko hvala roditeljima i mojim učenicima na pomoći i dijeljenju dobrote potrebitima. Hvala!!!


[OPŠIRNIJE]



Timska nastava - Plesna haljina žutog maslačka
Ksenija Orešković / datum: 26. 3. 2021. 08:42

 

Knjižničarka Andrea Dubaić Begić i studentica Ina Anđelić suradničkim učenjem održale su timskim radom dva sata hrvatskog jezika - lektiru; Sunčana Škrinjarić: Plesna haljina žutog maslačka.

ISHODI: 

  • razlikovati slikovnicu od drugih knjiga zbog povezanosti slike i teksta
  • razumjeti sadržajno – tematski priču Plesna haljina žutog maslačka
  • zamijetiti i međusobno razlikovati likove u priči – biljke i životinje ; zapaziti osnovne etičke osobine: dobar-loš
  • odrediti likove - dobar - loš, mjesto i vrijeme radnje u priči
  • definirati pojmove: proljeće, proljetnice; prepoznati  i nabrojati vjesnike proljeća (visibaba, jaglaci, šafran…) i njihove osobitosti
  • opisati promjene u prirodi na kraju zime; staviti u odnos promjene u prirodi i ponašanje ljudi i životinja
  • postavljanje pitanja i davanje odgovora
  • ponoviti pravilno postupanje prema knjigama
  • izražavanje doživljaja teksta u cjelini
  • osposobljavanje učenika za usmenu i pismenu komunikaciju
  • bogaćenje rječnika
  • povezati osjetila (miris, njuh, dodir) u poticanju učenikove kreativnosti i mašte
  • razvijati sposobnost usmenog izražavanja, promatranja, razmišljanja, zaključivanja i primjene stečenog znanja
  • razgovarati o čitanju slikovnica
  • ponašati se u skladu s upozorenjem  o zabrani branja vjesnika proljeća
  • osvijestiti ljubav prema prirodi
  • razvijanje radnog ozračja, poticanje samopouzdanja, komunikativnosti, tolerancije, suradništva

 


[OPŠIRNIJE]



Razredni projekt - Zanimanja ljudi
Ksenija Orešković / datum: 23. 3. 2021. 15:41

PROJEKTNA NASTAVA

Projektna je nastava metoda poučavanja u kojoj učenici marljivo rade, istražuju i međusobno surađuju kako bi postigli zajednički cilj. Cilj može biti rješavanje problema, istraživanje nekog pitanja, obrađivanje neke teme ili uvježbavanje vještine koja je neposredno povezana s temom izučavanja.

 - Osigurajte da djeca slobodno istražuju i obrađuju podatke o zadanoj temi.

 - Dopustite učenicima zajedničko planiranje. Podučite ih kreativnim strategijama kao što oluja ideja i razmjena ideja.

 - Unaprijed postavite očekivanja za različita područja sadržaja u okviru dječjih mogućnosti, kako bi uspjeh bio osiguran svakome djetetu.

MINI LEKCIJE:

Cilj: upoznati različita zanimanja u neposrednom okruženju, poticati poštovanje i ponos prema svim vrstama zanimanja, razvijati sposobnosti motrenja, opažanja te usmenog i pisanog izražavanja

  • KROJAČ
  • POLICAJAC
  • SPORTAŠ
  • RIBAR
  • STAKLAR
  • PČELAR
  • KNJIŽNIČAR
  • FRIZER
  • URAR
  • SLASTIČAR
  • FOTOGRAF
  • OPTIČAR
  • CVJEĆAR
  • TKALAČ
  • ZIDAR
  • POSTOLATR
  • ZAŠTITAR

PONOSNI SMO NA NAŠ ZAJEDNIČKI RAD I OVIM PUTEM ZAHVALJUJEMO SVIM RODITELJIMA ČIJI SU DOPRINOS I SURADNJA POMOGLI U  OSTVARENJU NAŠEGA CILJA! RADUJEMO SE BUDUĆOJ SURADNJI I NADAMO SE DA ĆETE UŽIVATI LISTAJUĆI NAŠU POUČNU KNJIGU!

“Djeca nisu predmeti koje treba oblikovati, nego ljudi koje treba otkriti.” Jess Lair

Ohrabrujte i podupirite svoju djecu u svemu dobrome što čine jer vaša će vjera i podrška omogućiti ostvarenje svih dječjih snova!


[OPŠIRNIJE]



Dan očeva i Dan sreće
Ksenija Orešković / datum: 19. 3. 2021. 14:57

Dan očeva – 19.3. i Dan sreće – 20.3.

Obilježili smo u našem razredu aktivnostima

  • Iz vrećice srećice izvlačili smo SRETNU MISAO, čitali u razredu i razgovarali o samopoštivanju
  • Pisali smo činkvinu na temu Moj tata, jer tata je SREĆA  - straničnjak  s činkvinom dar su tatama.

 


[OPŠIRNIJE]



Integrirana nastava
Ksenija Orešković / datum: 18. 3. 2021. 12:14

Povezali smo:

Matematika – geometrijski likovi, simetrija

Priroda i društvo – kulturna baština

Glazbena kultura – tradicijska glazba

TZK – ples

Nastao je SLAVONSKI PRSLUK - OŠ LK B.2. Doživljaj i kritički stav SCENOGRAFIJA, KOSTIMOGRAFIJA - Učenik prepoznaje osobno zadovoljstvo u stvaralačkom procesu.

 


[OPŠIRNIJE]



Na nastavi likovne kulture
Ksenija Orešković / datum: 12. 3. 2021. 10:46

OŠ LK A.2. Stvaralaštvo i produktivnost

OŠ LK C.2. Umjetnost u kontekstu

Vidljivo-nevidljivo: učenik koristi likovnu ili vizualnu umjetnost kao mogućnost interpretacije vidljivoga (svijeta koji ga okružuje)

Krovovi našeg grada – NEXE crijep

 

Radove smo poslali u Nexe d.d., naši radovi su im se svidjeli izloženi u tvornici cigle Dilj d.d., te su iste i nagradili. Hvala!

 


[OPŠIRNIJE]



Predstavljanje kućnih ljubimaca
Ksenija Orešković / datum: 12. 3. 2021. 10:29

Učenici su u sklopu eTwinning projekta Moj kućni ljubimac 2 predstavljali svoje kućne ljubimce. 

U sklopu projekta svaki učenik se slikao sa svojim kućnim ljubimcem i slike smo stavili na Padlet.

U sklopu projekta pisali su činkvine o svom ljubimcu. 

Izrađivali smo na SR umne mape i prezentirali studentici i ravnateljici u sklopu sata.

U prilogu su učenički radovi.

https://read.bookcreator.com/aRSlhQ0LBvedPRsVj6hVjbdK7ci2/Df6sljQQSqeVogV8M3NjUw

https://padlet.com/ksenija_oreskovic1/nnhhl4r2ufn96gka

 

Kratki film naših radova

http://www.os-dpejacevic-na.skole.hr/upload/os-dpejacevic-na/images/static3/1291/attachment/16165758848635.MP4

 


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju