preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

PRAVILNICI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Tjedan mozga (11. – 17. ožujka 2019.)
Autor: Andrea Dubaić Begić, 19. 3. 2019.

Od 11. do 17. ožujka 2019. godine u Hrvatskoj je organiziran Tjedan mozga, kampanja u svijetu poznata kao Brain Awareness. Naša škola svake godine obilježava ovaj tjedan prigodnim aktivnostima te je i ove školske godine psihologinja održala nekoliko radionica u šestim i trećim razredima priredivši nove i zanimljive teme za učenike. Također se u sklopu ovog tjedna obilježio i Dan darovitih učenika koji se obilježava 21. ožujka.


Učenici šestih razreda slušali su predavanje „Zanimljivosti o mozgu“ u kojem su saznali nešto više o građi i funkciji mozga, na koje načine nas naš mozak i oči mogu prevariti upoznavajući perceptivne iluzije, ali i druge zanimljivosti o mozgu, poput odgovora na čudna i zapanjujuća pitanja poput „Zašto nam ona jedna pjesma uvijek „ostaje i zapne u ušima?“ ili „Zašto mozak ne osjeća bol?“. Učenici su pozorno slušali, povezivali činjenice i njihova iskustva i zainteresirano postavljali mnoštvo pitanja.  Na kraju smo svi zajedno uz vježbe kretanja razgibali tijelo, ali i naš mozak.

 Učenici trećih razreda koji pohađaju dodatnu nastavu okušali su se u natjecanju i rješavanju rebusa kako bi pokrenuli i vježbali svoj mozak te su saznali nekoliko zanimljivih činjenica o funkcioniranju mozga. Svi učenici spremno su sudjelovali u rješavanju i otkrivanju točnih rješenja te su se potrudili imati najviše točno rješenih rebusa čime su zaslužili diplomu. Učenici su također na kraju sata uspješno smislili svoje rebuse i prezentirali razredu.

Zrinka Pavlović, psihologinja

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju