preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

PRAVILNICI

KNJIŽNICA I ČITAONICA OŠ DORE PEJAČEVIĆ NAŠICE

                                        

U knjižnici se možete družiti, čitati, pisati zadaće, učiti za ispite, sjediti na kauču, igrati se...

RADNO VRIJEME:

7:30 - 13:30 UJUTRO

13:00 - 19:00 POSLIJE PODNE

PONEDJELJAK, SRIJEDA, PETAK (B SMJENA)

UTORAK, ČETVRTAK (A SMJENA)

 

ŠKOLSKI KNJIŽNIČAR:

ANDREA DUBAIĆ BEGIĆ, DIPL. KNJIŽNIČAR

 

Školska knjižnica je s Vama i virtualno kao podrška učenicima, učiteljima, stručnim suradnicima i roditeljima. Kliknite na sve ponuđene poveznice i pronađite nešto za učenje, ali i za zabavu. smiley

VIRTUALNA KNJIŽNICA

 

Mrežni katalog

https://library.foi.hr/lib/index.php?B=495



 Pravilnik o radu skolske knjiznice.pdf

KORISNO I ZANIMLJIVO ZA UČENJE I ZABAVU
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
„Priče koje znaju put“
Autor: Andrea Dubaić Begić, 30. 10. 2020.

„Priče koje znaju put“ naziv je projekta u kojem čitamo s učenicima i upoznajemo emocije kao što su sreća, strah tuga, ljutnja. Projekt se provodi u 2.c razredu kroz četiri radionice koje provode psihologinja Anja Radaković i knjižničarka Andrea Dubaić Begić.

Osvješćivanje osjećaja temelji se na pričama iz slikovnica Tatjane Gjurković i Tee Knežević, a svaka slikovnica govori o određenoj emociji. Nakon čitanja priče slijedi rasprava tijekom koje djeca iznose svoje dojmove, mogu se prepoznati i povezati sa svojim problemom ili osjećajem, a na kraju je kreativni rad i izražavanje učenika.

Ono što je važno kod terapeutskih priča je da su one pisane jednostavnim jezikom, svrha je da se dijete prepozna u nekoj situaciji u kojoj se nalazi i glavni lik te da osjeti pozitivne osjećaje i sreću kad shvati kako je glavni lik riješio problem.


Cilj terapeutskih priča je pomoći djetetu da prepozna sebe u nekoj situaciji, da shvati što osjeća i dobije primjer kako si može pomoći.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
KLIKNI NA PONUĐENE WEB STRANICE!POGLEDAJ!!ISTRAŽI!!

 

 

 

NAŠA KNJIŽNICA

RADNO VRIJEME:

7.30 – 13.30  UJUTRO

13.00 – 19.00  POSLIJE PODNE

 

PONEDJELJAK, SRIJEDA, PETAK B SMJENA

UTORAK, ČETVRTAK A SMJENA

 

ŠKOLSKI KNJIŽNIČAR:

Andrea Dubaić Begić, dipl. knjižničar i prof. hrvatskog jezika

kontakt knjižnice  031 655 730

 

 

 

preskoči na navigaciju