« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U knjižnici se možete družiti, čitati, pisati zadaće, učiti za ispite, sjediti na kauču, igrati se...
RADNO VRIJEME:
7:30 - 13:30 UJUTRO
13:00 - 19:00 POSLIJE PODNE
PONEDJELJAK, SRIJEDA, PETAK (B SMJENA)
UTORAK, ČETVRTAK (A SMJENA)
ŠKOLSKI KNJIŽNIČAR:
ANDREA DUBAIĆ BEGIĆ, DIPL. KNJIŽNIČAR
Školska knjižnica je s Vama i virtualno kao podrška učenicima, učiteljima, stručnim suradnicima i roditeljima. Kliknite na sve ponuđene poveznice i pronađite nešto za učenje, ali i za zabavu.
Mrežni katalog
https://library.foi.hr/lib/index.php?B=495
„Priče koje znaju put“ naziv je projekta u kojem čitamo s učenicima i upoznajemo emocije kao što su sreća, strah tuga, ljutnja. Projekt se provodi u 2.c razredu kroz četiri radionice koje provode psihologinja Anja Radaković i knjižničarka Andrea Dubaić Begić.
Osvješćivanje osjećaja temelji se na pričama iz slikovnica Tatjane Gjurković i Tee Knežević, a svaka slikovnica govori o određenoj emociji. Nakon čitanja priče slijedi rasprava tijekom koje djeca iznose svoje dojmove, mogu se prepoznati i povezati sa svojim problemom ili osjećajem, a na kraju je kreativni rad i izražavanje učenika.
Ono što je važno kod terapeutskih priča je da su one pisane jednostavnim jezikom, svrha je da se dijete prepozna u nekoj situaciji u kojoj se nalazi i glavni lik te da osjeti pozitivne osjećaje i sreću kad shvati kako je glavni lik riješio problem.
Cilj terapeutskih priča je pomoći djetetu da prepozna sebe u nekoj situaciji, da shvati što osjeća i dobije primjer kako si može pomoći.