preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

PRAVILNICI

KORISNO I ZANIMLJIVO ZA UČENJE I ZABAVU
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Svjetski dan čitanja naglas
Autor: Andrea Dubaić Begić, 4. 2. 2021.

Povodom Svjetskog dan čitanja naglas koji se ove godine obilježava 3. veljače 2021., učenici 4.b i 2.c proveli su zanimljive aktivnosti. Cilj aktivnosti bio je poticanje čitanja u slobodno vrijeme i razvoj čitalačkih navika kod djece.smiley


Čitanje s intonacijom – Kako biti televizijski voditelj!

Učenici 4.b razreda i učiteljica Daniela Vidaković današnji dan su obilježili na zanimljiv način. Zadatak u sklopu obrade lektirnog djela Duh u močvari bio je napisati novinarsku vijest o sadržaju i događajima koji su opisani u knjizi te se okušati kao televizijski voditelji koji su svoju vijest pročitali razredu. Kroz ovu aktivnost vježbali su izražajno čitati i razumjeti pročitano, glasno čitati poštujući rečenični naglasak i  intonaciju te njegovati ostale vrednote govorenoga jezika.

Čitanje naglas je i vrlo zabavno i može biti svakodnevna aktivnost, pogotovo u hladnijim danima kada svima nedostaje mašte za organizaciju slobodnog vremena. Djeca dok slušaju maštaju o ljudima, mjestima i situacijama koje nisu upoznali i doživjeli.

Moja najdraža knjiga

Učenike 2.c razreda posjetila je školska knjižničarka Andrea i zajedno s učenicima čitala naglas kratke tekstove pripremljene iz dječjih časopisa. Naglasili smo važnost jasnoće i izražajnosti čitanja riječi. Nakon čitanja proveli smo nekoliko govornih igri, a na kraju su učenici izrađivali svoj lik i najdražu knjigu.  Kroz zabavu se najlakše uči!

Svjetski dan čitanja naglas trebao bi pokazati svijetu kako pravo na čitanje i pisanje pripada svima.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju