preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

PRAVILNICI

Područje rada školskog psihologa
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako djeci olakšati povratak u školske klupe?
Autor: Andrea Dubaić Begić, 8. 9. 2020.

  • Dragi učenici i roditelji,

polazak ili povratak u školu djeci mogu biti stresni i u uvjetima bez zdravstvene krize, a u aktualnim okolnostima neka djeca mogu biti naročito rastresena, anksiozna i prestrašena. Naša je odgovornost da pogledamo kako se djeca nose sa cijelom situacijom.

Djeca reagiraju individualno. Neka djeca će jasno izraziti sreću i ushićenost zbog povratka u školu, dok će druga biti zabrinuta, preplašena ili anksiozna.                                        Važno je da im na razvojno prikladan način objasnimo aktualnu situaciju i način na koji ona utječe na povratak u školske klupe. Kao pomoć u izražavanju djetetovih osjećaja korisno je uključiti i kreativne tehnike poput igre, plesa ili crtanja.

Važno je biti iskren i upoznati djecu s promjenama koje će se dogoditi. Djeci će vjerojatno i izazov biti poštivati fizičku distancu – pa ih trebamo potaknuti da razmišljaju o drugim načinima da se povežu i ostanu povezani s vršnjacima, te navedemo što će ipak biti moguće. U razgovoru ih trebamo pokušati usmjeriti na ono što je pozitivno – poput toga da će moći vidjeti svoje prijatelje i učitelje i nastaviti učiti nove stvari.

Možemo pomoći djetetu da se osjeća ugodnije i sigurnije s polaskom u školu tako što ćemo inicirati razgovor o tome što dijete brine i dati mu do znanja da je u trenutačnoj situaciji u redu osjećati se tjeskobno, anksiozno, zabrinuto…                                                                                                                                            

U prvim tjednima je važno pustiti i djecu da pričaju i slušati što govore. Jedna stvar koju su učenici mogli izgubiti za vrijeme online nastave je osjećaj pripadnosti školskoj zajednici i povezanosti s drugima.

Kako djeca uče i promatranjem njima važnih odraslih – uključujući roditelje i nastavnike – važno je da mi kao odrasli dobro upravljamo vlastitim emocijama, osluškujemo brige djece, budemo dostupni i otvoreni za razgovor s empatijom i podrškom.

KADA GOVORIMO O SADAŠNJIM OKOLNOSTIMA, UPRAVO SU STRPLJENJE, PODRŠKA I RAZUMIJEVANJE PRVO ŠTO ĆE NAM SVIMA TREBATI!

Za svu potrebnu pomoć i podršku, slobodno mi se obratite!

Vaša psihologinja Anja.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju