preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

PRAVILNICI

MATEMATIKA
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
A, B ili C
Autor: Branka Burazer, 10. 4. 2021.


ISTRAŽIVANJE O NAPRETKU UČENIKA U NASTAVNOM PREDMETU MATEMATIKA

Vrijeme: ožujak 2020.- travanj 2021.

Ciljna skupina: učenici 6.-ih i 7.-ih razreda OŠ Dore Pejačević( heterogene fokus-grupe,cca 50-ak učenika)

 

Jesu li učenici zadovoljni svojim postignućima iz matematike  tijekom pandemije korona-virusa? Znaju li učiti u online-okruženju? Koliko su samostalni u učenju tijekom nastave na daljinu? Kakvu potporu u učenju im pružaju nastavnici i roditelji? Kako učenici  uspoređuju rad u virtualnom i klasičnom razredu? Kako učenici vrednuju pojedine načine rada u nastavi na daljinu?

 

Navedena pitanja samo su neka na koja se pokušalo odgovoriti u Istraživanju tijekom  tri dijela kojima je popraćeno ostvarenje. Istraživanjem se željela istaknuti važnost učeničkih perspektiva glede osobnoga uspjeha te ispitati postojeće razine razvijenosti kompetencija učenja u virtualnom okruženju. Istraživanjem su prikupljeni vrijedni podatci o iskustvima i pristupima učenja, motivaciji za učenje, stavovima o obrazovanju i doživljaju potpore, samoregulaciji i regulaciji procesa učenja.

 

Istraživanje je izvedeno bez dodatnih financijskih sredstava, uz visoki stupanj suradnje učenika.

 

Razvijene su tri inačice upitnika koje su imale određene zajedničke teme, dok je dio tema bio poseban i u suglasju  sa trenutnim modelom nastave( C, B ili A).

 

Rezultati Istraživanja mogu se vidjeti u sljedećim izvještajima:

 

Izvještaj 1(lipanj, 2020., MODEL C) – Kako učenici ocjenjuju rad na daljinu? Odrađuju li samostalno dodijeljene aktivnosti? Imaju li tehničkih poteškoća u radu? Koja im je nastavna tema najsloženija? Koja im je dodijeljena aktivnost  najdraža? Kakvim smatraju ostvareni uspjeh iz matematike na kraju školske godine? Kakav je stav učenika glede povratka u školske klupe?

Izvještaj 2(prosinac, 2020.., MODEL B) – Jesu li učenici zadovoljni ostvarenim uspjehom radom prema modelu B nastave? Koje sadržaje lakše prate( u razredu ili online)? Koja im je nastavna tema bila najsloženija? Kako ocjenjuju doprinos video-poziva? Koliko su samostalni u radu? Kako ocjenjuju rad učiteljice?

Izvještaj 3(travanj, 2021., MODEL A) – U kojem modelu nastave učenici najviše uče/nauče? U kojemu modelu najbrže uklanjaju poteškoće? Jesu li spremni za malu maturu? U kojem modelu nastave najviše prepisuju-koriste opciju dijeljenja informacija?

Zaključak: Učenici preferiraju rad u razredu. Znakovito je da im je potrebna manja pomoć u radu, odnosno da su samostalniji. Za primijetiti je da učenici imaju većih poteškoća pri složenijim sadržajima. Uvođenje video-poziva, kao najvišega stupnja interakcije u nastavi na daljinu, ocjenjuju korisnim te im je ovakav oblik rada i najdraži. Iako su sigurniji, samostalniji i zadovoljniji svojim postignućima radom u virtualnom okruženju, i dalje, jedva čekaju povratak u školske klupe. Učenicima je najopušteniji rad u modelu C. Nakon godinu dana rada učenici se ne osjećaju pripravni za malu maturu, svoje znanje ocjenjuju manjkavim. Učenici najviše koriste opciju dijeljenja informacija u modelu C nastave.

 

 



Priloženi dokumenti:
2._izvjestaj.pdf (550.05 KB)
1._izvjestaj.pdf (538.84 KB)
3.izvjestaj.pdf (619.12 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju