preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
UPISI U 1. RAZRED

DIGITALNI HERBARIJ

      Digitalni herbarij-

       Priroda se budi

PROJEKTI

     

   ŠKOLSKI JELOVNIK

  

 

   

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

OTVORENA VRATA

       20. PROSINCA 2023.

VRT BIOLOŠKE RAZNOLIKOSTI

ZIMSKI STEM VRT

eTwinning škola

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

 

 

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

KORISNO

           

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

ŠKOLSKI DOKUMENTI

 

PRAVILNICI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Timska nastava - Plesna haljina žutog maslačka
Autor: Ksenija Orešković, 26. 3. 2021.

 

Knjižničarka Andrea Dubaić Begić i studentica Ina Anđelić suradničkim učenjem održale su timskim radom dva sata hrvatskog jezika - lektiru; Sunčana Škrinjarić: Plesna haljina žutog maslačka.

ISHODI: 

  • razlikovati slikovnicu od drugih knjiga zbog povezanosti slike i teksta
  • razumjeti sadržajno – tematski priču Plesna haljina žutog maslačka
  • zamijetiti i međusobno razlikovati likove u priči – biljke i životinje ; zapaziti osnovne etičke osobine: dobar-loš
  • odrediti likove - dobar - loš, mjesto i vrijeme radnje u priči
  • definirati pojmove: proljeće, proljetnice; prepoznati  i nabrojati vjesnike proljeća (visibaba, jaglaci, šafran…) i njihove osobitosti
  • opisati promjene u prirodi na kraju zime; staviti u odnos promjene u prirodi i ponašanje ljudi i životinja
  • postavljanje pitanja i davanje odgovora
  • ponoviti pravilno postupanje prema knjigama
  • izražavanje doživljaja teksta u cjelini
  • osposobljavanje učenika za usmenu i pismenu komunikaciju
  • bogaćenje rječnika
  • povezati osjetila (miris, njuh, dodir) u poticanju učenikove kreativnosti i mašte
  • razvijati sposobnost usmenog izražavanja, promatranja, razmišljanja, zaključivanja i primjene stečenog znanja
  • razgovarati o čitanju slikovnica
  • ponašati se u skladu s upozorenjem  o zabrani branja vjesnika proljeća
  • osvijestiti ljubav prema prirodi
  • razvijanje radnog ozračja, poticanje samopouzdanja, komunikativnosti, tolerancije, suradništva

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju