preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dore Pejačević Našice

Login
eTwinning škola

PROJEKTI

  

Upute za roditelje i učenike


 

     

         ŠKOLSKI JELOVNIK

Priloženi dokumenti:
Kratak opis projekta- za WEB.docx

ZAŠTITA U SLUČAJU POTRESA

TU SMO ZA VAS!

TIJEKOM OVE NOVONASTALE SITUACIJE,

MATERIJALE VAM SVAKI DAN

 PRIPREMA VAŠA STRUČNA SLUŽBA!heart

    VIRTUALNA KNJIŽNICAsmiley

     NOVINARSKI KUTAK

NAŠA ŠKOLA NOSI IME:

            

MEĐUNARODNI PROGRAM

            

KORISNO

           

Kalendar
« Studeni 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

INFORMACIJE

 

PRAVILNICI

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EUROPSKI TJEDAN PROGRAMIRANJA 2021.
Autor: Andrea Dubaić Begić, 21. 10. 2021.

Europski tjedan programiranja društvena je inicijativa čiji je cilj na zabavan i angažirajući način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost pa tako i onim najmlađima. Kroz ovu inicijativu prošlo je oko 4.2 milijuna sudionika iz više od 80 zemalja. Aktivnost traje od 9.-24. listopada 2021.  godine, a provode je učitelji s odabranom skupinom učenika kroz razne edukativne sadržaje.

Naši su učenici s učiteljicama informatike, Anamarijom Gajski i Anom Pavlačić, kroz četiri različite aktivnosti na temu „Programiranje bez računala“ razvijali logičko razmišljanje i upoznali se s pojmom programiranja u svakodnevnom životu kroz igru. Zaključili su kako je važno pratiti svaki korak da bi došli do željenog cilja.

Aktivnost 1. - Pixeli (2., 3.,4. razred)

Slijedi upute i pogledaj koju ćeš sliku dobiti bojeći pixel (polje) po pixel (polje).

Aktivnost 2. - Tajni agenti - kriptografija (2., 3., 4. razredi)

Postani tajni agent i dešifriraj tajne poruke.

Aktivnost 3.- CodyRoby reciklira (2. razred)

Programiranjem na papiru pomoći ćemo robotu reciklirati sve prepreke na koje naiđe.

 - CodyRoby (3., 4. razredi)

Poigraj se programiranjem na papiru.

Aktivnost 4. - ''Lightbot učenici'' (2., 3., 4. razredi)

Zamisli da si robot, stani na zadano polje i pusti prijateljima neka programiraju tvoje kretnje od starta do zadanih polja na kojima moraš napraviti određenu radnju.

Ovim je aktivnostima planirano učenicima nižih razreda približiti neke pojmove iz informatike, te kod učenika razvijati logičko razmišljanje, algoritamsko i računalno razmišljanje, prepoznavanje, analiziranje i primjena mogućih rješenja kroz igru. Učenje programiranja pomaže nam da shvatimo svijet oko sebe koji se brzo mijenja, proširimo svoje razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija te da razvijemo vještine i sposobnosti kako bismo istraživali nove ideje i bili inovativni.

Ana Pavlačić i Anamarija Gajski, učiteljice informatike

fotografije u privitku






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju